کار کلاه ایمنی موتور

کار کلاه ایمنی موتور

کار کلاه ایمنی موتور ::::| بيشتر فعاليت ها دارای لوازم و تجهيزات مناسب محافظتی خود می باشند که موتورسيکلت سواری از اين قاعده مستثنی نيست. هر سوار و پياده اي بايد کفش پوشاننده قوزک، شلوارهای بلند، ژاکت آستين بلند، دستکش های موتورسيکلت سواری پوشاننده انگشتان و يک کلاه ايمني براساس استانداردهای DOT (دپارتمان حمل و نقل آمريکا) بپوشند.

 

کار کلاه ایمنی موتور
کار کلاه ایمنی موتور

کار کلاه ايمنی موتور حفظ ایمنی  است. اثرات کلاه ايمني موتور براساس مطالعات تاييد شده است در حالی که افسانه های کلاه ايمني-“کلاه ايمني گردن را می شکند، مانع ديد مي شود و شنوايي را مختل مي کند”- کاملا رد شده اند. موتورسيکلت سوارانی که به مسائل ايمني آگاه هستند آگاهانه استفاده از کلاه ايمني موتور  را در هر بار سواری انتخاب می کنند و ما می دانيم که شما نيز اينچنين هستيد.

کار کلاه ايمني موتور چیست؟

اولین کار کلاه ایمنی موتور این است که کلاه ايمني بهترين وسيله حفاظتی است که در حين موتورسواری می توانيد بپوشيد. زمانی که سوئيچ روشن کردن موتور را برمي داريد به کلاه ايمني نيز فکر کنيد. سوئيچ را برداريد، کلاه ايمني را نيز برداريد. آنها باهم مي روند. استفاده از کلاه ايمني درمان همه دردها برای امنيت موتورسيکلت نيست اما در يک تصادف، کلاه ايمني مي تواند از مغز، صورت و زندگی شما محافظت کند.

همراه با  ديگر تجهيزات محافظتی، دوره های آموزشی رانندگان، گواهينامه مناسب، آگاهی عمومی، استفاده از کلاه های ايمني و وسايل محافظتی وسيله اي برای کاهش آسيب ها است.

ممکن است شما علاقمند باشيد که هيچگاه از کلاه ايمني استفاده نکنيد همانطور که شايد به استفاده از کمربند ايمني در خودرو علاقمند نباشيد. اما تصادفات اتفاق مي افتند. ما نمي توانيم زمان و نوع آنها را پيش بيني کنيم. شما نبايد بگوييد “تا سر مغازه می روم” و کلاه ايمني سر نکنيد. در هر سال، بسياري از رانندگان، به خوبی از کلاه های ايمني و کمربند ايمني استفاده کرده اند و از آنها تشکر شده است.

 

ثانيا، يک کلاه ايمنی به خاطر فاکتورهای ايمني، سواری را جذابتر مي کند و حقيقت اين است که غرش ها و نويز های باد را در مقابل گوشهای شما و وزش باد را در مقابل صورت و چشمانتان تقليل داده و از شما در مقابل حشرات و ديگر موجودات پرنده محافظت می کند. همچنين باعث راحتی در مقابل تغييرات هوا و کاهش خستگی راننده می شود.

ثالثا، پوشيدن کلاه ايمني نشان دهنده مسئوليت پذير بودن و جدی گرفتن خودمان و موتورسيکلت سواری است. پوشيدن کلاه ايمني فارغ از ملاحظات قانونی، نشانگر روش شما در رانندگی است و اين روش به راحتی توسط ديگر رانندگان و غير رانندگان به طور يکسان ديده مي شود.

اشتراک گذاری پست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× چت آنلاین